12/01/2012

hobi + minat aku

asslamualaikum..

hye .. ok ni aku nak share hobi & minat aku..aku suka benda2 yang cute..craft tangan..
aku suka buat semua benda tu (hadiah) sendiri..by my hand..handmade.. so kalau ada birthday kawan2 ke aku suka buat semua benda tu sendiri.. dan aku buat business kecil2 lannn.. aku xdepends on business tu seratus peratus..sebab aku xkeje lagi..modal smua parents yg bagi..sebab aku minat sangat2..so aku xkesah,kalau ada order aku terima..kalau xada order aku rileks jek..so bagi siapa2 yg ada berminat dengan brg2 handmade ni boleh lah tempah..


ni brooch rose.. ada dua layer & layer ..selalunya aku buat bg kawan2 &sedara 

ni pulak hair clip..aku buat bagi budak2 kecik kawan2 ibu ayh yg dtg rumah

ni pre cut rose nama nya.. kalau gulung2 jadik lah mcm rose brooch atas tu

ni rose brooch ..yg satu layer..(1 warna) aku buat ni untuk berkat makcik2  yassin

ni buat untuk org tempah brooch.. 

ni pre cut petals ..untuk buat yg brooch atas tu.. boleh beli pre cut atau dh siap jdi brooch

ni pre cut petals ..sama mcm dekat gambar atas..
ok ..sebenarnya banyak lagi yg aku buat.. next post akan di upload gambar2 lain semua yaw..
untuk lebih details boleh pegi facebook craft aku dekat sini.. https://www.facebook.com/hand.m.craft?fref=ts

No comments:

Post a Comment